середу, 30 березня 2016 р.

Як я хакнув illuminated cloud плаґін до Intellij Idea

Один з моїх джуніків показав мені прикольний плаґін, який дозволяє робити контрол-клік, це та фіча, якої мені вічно бракувало в Force.com IDE ( екліпсі для сейлзфорса ), так само її немає в Mavensmate плаґіні до саблайма.
Єдина проблема була в тому, що той плаґін був платний, і що давав 30 днів пробного періоду, а за такий короткий час той плаґін навіть не розпробуєш.
Тому я зацікавився найперше, як цей плаґін визначає, що закінчився термін пробного періоду.
Пробував шукати в реєстрі ключі з ім'ям або текстом Illuminated, не знайшов нічого. Потім методом проб і помилок знайшов папку .IdeaIC2016\config\plugins\IlluminatedCloud\lib\TurboActivate і знайшов там TurboActivate.dat і TurboActivate.dll.
Також після того я знайшов одну статтю, де один чувак пише про те, як обійти захист TurboActivate http://www.manhunter.ru/underground/683_issledovanie_zaschiti_programmi_letasoft_sound_booster.html і, хоча я зовсім не знаю асемблера, вирішив спробувати скачати IDA і пошукати там значення, яке відповідає за визначення, чи ліцензія активна, чи ні. Однак в мене виникли проблеми з тим, що я скачав 32-бітну версію IDA і нею я міг патчити тільки 32-бітну бібліотеку TurboActivate.dll, а мій плаґін використовував, вочевидь, 64-бітну версію цієї бібліотеки, тому навіть після того, як я хакнув TurboActivate.dll, мені далі вискакувало повідомлення, що залишилося 8 днів пробного періоду. Тоді я спробував взагалі видалити 64-бітну версію цієї бібліотеки разом з папкою.
Помилка, що виникла при наступному запуску ідешки
Caused by: java.lang.Error: The system cannot find the path specified.
    at com.sun.jna.Native.open(Native Method)
    at com.sun.jna.NativeLibrary.loadLibrary(NativeLibrary.java:171)
    at com.sun.jna.NativeLibrary.getInstance(NativeLibrary.java:398)
    at com.sun.jna.Library$Handler.<init>(Library.java:147)
    at com.sun.jna.Native.loadLibrary(Native.java:412)
    at com.sun.jna.Native.loadLibrary(Native.java:391)
    at turboactivate.TurboActivateNative.<clinit>(SourceFile:1113)
    at turboactivate.TurboActivate.SetCustomProxy(SourceFile:763)
    at com.illuminatedcloud.intellij.license.LicenseValidator.configureProxy(SourceFile:141)
    at com.illuminatedcloud.intellij.license.LicenseValidator.validateLicense(SourceFile:76)
    at com.illuminatedcloud.intellij.parser.ApexParserDefinition.<init>(SourceFile:38)
наштовхнула мене на іншу думку. А навіщо мені взагалі лізти в ту бібліотеку і асемблер, якщо можна просто відключити на рівні класу LicenseValidator? Я розпакував джарку, знайшов байткод класу LicenseValidator, дизасемблював його за допомогою цього сайту: http://www.javadecompilers.com/, замінив його код на такий, що повертає завжди тру на запит про те, чи пакет ліцензований, і який навіть не шукає і не запускає бібліотеки TurboActivate. Зробив проект в екліпсі, скомпілював його, перемістив скомпільовану версію цього класу в джарку, запустив інтеліджей айдію - вуаля, все працює, набридливе повідомлення про те, що залишилося 8 днів пробного періоду, зникло. Ура!

41 коментар:

  1. Відповіді
    1. x64 як приклад, менi б допомогло

      Видалити
    2. суть в тому, що мій остаточний хак навіть не потребує turboactivate.dll, я просто замінюю illuminatedcloud джарку

      Видалити
    3. А як ви її скомпілювали? Там ж є залежності від com.intellij.ide.plugins

      Видалити
    4. у мене не було проблем із залежностями, в мене усе скомпілювалося без проблем, наскільки я пам'ятаю

      Видалити
    5. Дякую за відповідь! А може у Вас залишився цей хакнутий jar?)

      Видалити
    6. напишіть свій імейл, якщо знайду то відправлю

      Видалити
  2. Невже ти так мало заробляєш щоб красти чужу власність. Тобі було б приємно якби хтось без твого дозволу користувався твоїм помешканням чи автівкою?

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго дня!
    Чи не могли б Ви кинути і мені свій jar?)
    Якщо він у Вас ще зберігся)

    прикріпляю мило
    ivanivanenko1994@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  4. Hi, everyone. You can use JedIDE for your purposes.
    JedIDE is a plugin for handy Force.com development with JetBrains IDEs

    It's free and no need any hacks :)

    ВідповістиВидалити
  5. You can find it here: https://plugins.jetbrains.com/plugin/9238--jedide-plugin-for-handy-force-com-development-with-jetbrains-ides

    ВідповістиВидалити
  6. could you please send the jar file abhor902@gmail.com ?

    ВідповістиВидалити
  7. Hello Bogdn! Could you please send the jar file dimko2021@gmail.com ?

    ВідповістиВидалити
  8. Доброго дня. Ви б могли скинути хакнутий файл на мою пошту? Дякую.
    kolya.simotyuk@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  9. hey! please can you send me your hacked jar to xfast1205@yandex.ru?

    ВідповістиВидалити
  10. Доброго дня! Якщо це ще можливо скиньте і мені будьласка, цей чудо-jar)))
    moozon86@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  11. Hiiii if you are generous enough , can you please mail the jar to tanumay.das@gmail.com...plsss

    ВідповістиВидалити
  12. Вiдправ менi також плiз nnimbo@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  13. Hey, Do you still have that jar? Can you pleases send it to me on b.ajinkya1@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  14. Если есть инструкции или этот файлик, скиньте пожалуйста буду презнателен
    artyom124@hotmail.com

    ВідповістиВидалити
  15. Добрый день, возможно ли скинуть данный jar? km.kathrin@gmail.com буду очень признательна

    ВідповістиВидалити
  16. Доброго дня, можно ли получить jar файл? Буду благодарен sergeysaber@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  17. Доброго дня! Скиньте і мені будьласка))
    raman.dzemianiuk@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  18. Пожалуйста! Если можно получить.. dmitrii.luzko@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  19. и мне если можно isergeymakarevich@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  20. keepers944@gmail.com - буду дуже вдячний.

    ВідповістиВидалити
  21. karpenko.dimka2010@gmail.com
    Отправьте пожалуйста если есть такая возможность.

    ВідповістиВидалити
  22. pietropizza1@gmail.com
    Отправьте пожалуйста если есть такая возможность.

    ВідповістиВидалити
  23. can u pls send me latest version of illuminated cloud 2 crack to crazycalien@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  24. Hi, Could you send me your jar file pls))
    yuriy.shyshkun@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  25. hello dear friend,
    could you please send jar ?
    lievr05e@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  26. hello,
    could you please send jar ?
    transmitter04streams@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  27. Hello! Can you send it to jar me too?
    Email: shpektras@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  28. hello,
    could you please send jar ?
    ivan.i.zaets@gmail.com

    ВідповістиВидалити