пʼятницю, 24 квітня 2015 р.

Потрібні автори\перекладачі

Останнім часом я рідко коли наповнював цей блоґ, це пов'язано з тим, що він має малу відвідуваність - мало хто цікавиться матеріалами про технологію Salesforce українською мовою, тому я перестав писати україномовні статті, а здебільшого писав англомовні статті у іншому блозі на вордпресі, деякі з яких недавно почали перепощувати на блозі компанії, де я зараз працюю, наприклад, цю статтю, цю, цю і цю.
Не знаю, чи когось все таки цікавлять матеріали про Salesforce українською мовою, якщо так - то запрошую до співпраці. Можете звертатись до мене особисто або просто прокоментувати цю публікацію, якщо Ви бажаєте писати якісь україномовні статті в цій юзергрупі або перекладати існуючі статті написані мною чи ті, які я перепощую на особистому блозі - серед них є справді цікаві матеріали, однак в мене немає часу перекладати їх українською, і дуже сумнівно, чи це комусь потрібно.

Немає коментарів:

Дописати коментар