понеділок, 10 лютого 2014 р.

Пакет для автоматизації процесу видалення з розкладу і повторного внесення в розклад запланованих задач

Другого січня на сайті розробки я писав пост про те, як правильно зробити автоматизацію процесу видалення з розкладу і повторного внесення в розклад запланованих задач, копію цього ж посту я розмістив у своєму блозі на платформі вордпрес. Крім того, я переклав цей пост англійською, знову ж таки, у своєму блозі. А також, я продовжував цю тему, але тільки англійською, у своєму блозі.
Якщо резюмувати це все, що я писав, то можна скоротити ці всі обширні міркування до того, що вже існуючий пакет рілакс, який нібито покликаний розв'язати цю проблему, мене не задовільняє, тому я вирішив написати щось своє.
Зібравши до купи як менеджед пекедж, написав посилання на старі версії в пості на сайті розробки.
Потім, я додав деякі нові фічі, і вирішив також описати список існуючих баґів англійською у своєму блозі.
Якщо цікаво, можу поділитися посиланням на останню версію.

Немає коментарів:

Дописати коментар